sobota, 19 kwietnia 2014

Inspired by Jean Paul Gaultier

Wczoraj po raz drugi byłam w Hair&Nail Concept na koloryzacji włosów. Przy okazji przeglądałam najnowszy numer Harpers Bazaar, w którym zainspirował mnie makijaż Jean Paul Gaultier. Poniżej moje wersja niebieskiego makijażu – w świątecznej atmosferze u mojej Mamy.

Yesterday I visited Hair&Nail Concept and dyed my hair. In the meantime I read Harpers Bazaar where I came across a beautiful Jean Paul Gaultier make-up. Inspired by it I’ve tried to do a similar one. As the weather this Easter has been very nice, we took pictures outside of my Mother’s home.

P.S. trampki pożyczyłam od Oli/ snickers borrowed from Ola














4 komentarze:

  1. Pięknie Reniu wyglądasz. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Isssko, i Tobie także życzę Świąt pełnych słońca i radości!

      Usuń
  2. Zgadzam się, modelka piękna, cała stylizacja bardzo mi się podoba, świeża, młodzieżowa i z pazurem :) Tak trzymać!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję moja grupo wsparcia ;) gdyby nie Ty nie byłoby tego bloga :)

      Usuń