środa, 9 kwietnia 2014

Relax, take it easy...

Znowu we Wro... Po przemiłym spotkaniu - pełen relax, tylko malowanie paznokci, łóżko i ja... Dziś nawet książki nie odpalam. Po turbulencjach w bombardierze coś mi się należy od życia! Za oknem ciemno, zimno i deszczowo, ale jestem pewna, że wiosna tuż-tuż. Nie tylko ta zaokienna :) dobranoc...

Wro again... After very nice meeting I've decided to relax, only nail polish, bed and me - Arya and Tyrion has not been invited this time. I am sure I need to rest after turbulence at the board! Behind the window - dark, cold, rainy... Even thow I feel nostalgie I am sure spring is close - not only this one behind the window. Good night....
 
P.S.post pisałam w telefonie, stąd ta czcionka maleńka... przepraszam, już zmieniona!
 

4 komentarze:

  1. Reniu, proszę zmień czcionkę bo bardzo ciężko się czyta...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isssko, bardzo przepraszam i dziękuję za przypomnienie - tak wygląda wersja z telefonu... próbowałam zmienić czcionkę w lapku firmowym później, ale nie wyszło. Jak widać mogę polegać tylko na domowym lapku ;)

      Usuń
    2. no teraz super, jeszcze jakbyś zmieniła czcionkę w komentarzach (bo niestety też niewygodna byłoby naprawdę extra)
      Pozdrawiam, Reniu :)

      Usuń
    3. ech tu niestety jest problem, bo szukam tej opcji odkąd tu jestem, i nie potrafię nic z tym zrobić :( obawiam się że to podobnie jak z wpisywaniem komentarzy u Ciebie - mogę wpisać tylko pod max.2 notkami, przy 3 już absolutnie nie mam szans, komentarze nie działają :((( sama jak odpowiadam na komentarze muszę je sobie powiększać... :(

      Usuń