niedziela, 3 listopada 2013

Autumny....

Miało być dzisiaj bez słów, po prostu jesiennie - bo nie wiem, kiedy znów będę mogła zdjęcia robić. Ale zaczynam się denerwować, bo to już POJUTRZE !
 
Today I wanted to add the pictures only  - autumny, colorfull... because I have no idea when I will be able to play with my pictures in the computer. I am starting to feel pressure and be nervous - my eye operation is on Tuesday !
 
 
 
 





Tak wygląda świat widziany "normalnie" :

When the world looks "normally":


Tak wygląda mój świat, widziany przez -9 i -9,5:

My world with no -9, -9,5 glasses:


I na koniec - jedyne zdjęcie, które jestem w stanie zaakceptować, po 2 miesiącach noszenia okularów - zrobione podczas naszego spaceru przez Olę:
And finally - the only picture which I have accepted, took by Ola during our walk - for two months wearing glasses - the only one...

4 komentarze:

  1. ha:) no uważam, że okulary dodają wdzięku! I czegoś, czego nie potrafię nazwać. O wiem, łagodzą image Twój!
    Trzymam za powodzenie poprawy widoczności.
    Ja bez moich półtorek czytać nie mogę. ale ja, to ja - starość !
    Rozmazańce jesienne cudne. Ale nic to, jak Poziomka (nie zając!!!) kobiecieje wdzięcznie - łał !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o) dziękuję Iw ;o))) co do Olki - żebyś Ją zobaczyła, jak ostatnio Jej wyprostowałam włosy ! :)))

      Usuń
  2. Piękne jesienne zdjęcia! I "okularnica" też bardzo ładna :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki mój osobisty google translatorze ;)

      Usuń